Informace

 

Obchodní podmínky a reklamační řád


Pokud čekáte několik stran informací, různé podmínky a výjimky z podmínek, tak vás zklamu. Zkusím být co nejstručnější. Můžete přejít přímo k tomu, co vás zajímá: běžný postup objednávky nebo neobvyklé situace případně další informace.

 

Důležité informace

  • Informace o mě (identifikace prodávajícího) najdete zde.
  • Cena učebnice je 180,- Kč.
  • Poštovné a balné účtuji ve výši 65,- Kč. Pokud to chcete mít levnější, tak si pro knížky přijeďte. Pokud víte o nějakém levnějším způsobu přepravy, tak dejte vědět.
  • Nejsem plátcem DPH a účtuji podle autorského zákona.
    • Nejsem plátcem DPH znamená, že cena je konečná a nic se k tomu nepřičítá a nemůžete si to u mě koupit „bez DPH“.
    • To že účtuji podle autorského zákona zase znamená, že jsem řádně vedený na finančním úřadě a (snad) řádně platím daně, ale nemám IČ a tak ho nemůžu nikde uvádět.

 

Běžný postup nákupu – obchodní podmínky

  1. Vy si objednáte přes e-mail (email@fyzikajinak.cz). V e-mailu napište prosím tyto informace:
    • Své jméno a příjmení.
    • Adresu, kam mám poslat zásilku
    • Kolik kusů učebnice mám poslat
    • Upozornění! Tyto údaje budu evidovat já, pro potřeby uskutečnění našeho obchodu, řešení případných reklamací a kontroly nejrůznějších úřadů. 
  2. Na objednávku Vám odpovím, jestli mám požadovaný počet knih a hlavně kam a kolik peněz poslat 🙂 , pošlu „fakturu“. Platba probíhá převodem na účet.
    • Zkusím odpovědět ještě ten den. Pokud bych neodpověděl do 2 dnů, tak je něco divně a zkuste mě kontaktovat.
    • Na toto nezaměstnávám žádný automat, takže si můžete být jistí, že odpovídám skutečně já.
  3. Pošlete peníze.
  4. posílám zásilku.
    • Jak už jsem psal, nezaměstnávám automat a dělám to tak nějak bokem, tak se může stát, že zásilku pošlu třeba až další den.
  5. Vy ji převezmete.
  6. Všichni jsme spokojení.
  7. (volitelné) Napíšete mi, že je vše OK, případně mi můžete napsat, jak se vám kniha líbí 😉

 

Řešení neobvyklých situací – Reklamační řád

  • Balík dorazí, ale je poškozený
    • Reklamujte přímo na poště. Každý balík by měl být pojištěný. Takže se nenechte odbýt.
  • Balík dorazí, ale knížka (knížky) mají nějakou vadu
    • Volejte mi, ať můžeme tu reklamaci vyřešit.
  • Balík v rozumné době nedorazil
    • Volejte, zkusím zjistit, kde je problém.
  • Balík dorazil, ale z nějakého důvodu jste se rozhodli, že knížku nechcete.
    • Ze zákona máte 14 dnů na to, abyste knihy vrátili.
    • Pošlete mi ji (na vlastní náklad) a informujte mě o tom e-mailem. Až knížka dorazí, pošlu informace e-mailem a peníze na účet.
    • (volitelné) Volejte ať se můžeme domluvit.
    • Upozornění, pokud budou ty knížky poškozené, tak pošlu míň peněz než kolik stály. Poštovné se nevrací. V případě že budou v takovém stavu, že už by si je nikdo nevzal, tak nepošlu nic.
  • Libovolná jiná neobvyklá situace.
    • Volejte nebo pište, jsme lidé, tak se určitě domluvíme.

Sdílet: